Google Moja Firma

Drodzy Czytelnicy!
 
Nie od dziś wiadomo, że reklama w Internecie aktualnie przynosi najwyższe korzyści dla przedsiębiorców. Jednym z głównych i niezastąpionych narzędzi jest Google Moja Firma.
 
Według statystyk aż 60% konsumentów szukając danych na temat usług, które ich interesują najpierw szuka informacji w Internecie. Kupujący zanim dotrą do Twojego sklepu pragną wiedzieć jakie usługi i produkty oferujesz. Produkty, wpisy, oferty nadadzą się do tego idealnie!
 
Google sukcesywnie wprowadza nowe rozwiązania, które mają ułatwić kontakt usługodawców z ich potencjalnymi klientami. Jedną z nowości jest nowa opcja, która umożliwia wysyłanie wiadomości bezpośrednio do klientów, a sprzedawcy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mogą korzystać z historii połączeń, aby sprawdzać, które połączenia przychodzące od klientów pochodzą z ich profilu firmy w Google.
 
Brzmi nieźle? Kwestia czasu, a już za jakiś czas zapewne zostanie wprowadzone to w Polsce!

Dodaj komentarz