Czym jest Google Ads Professional?

Kampania Google Ads doskonale sprawdza się jako błyskawiczna forma reklamy na wyszukiwarce. Utworzona przez nas reklama pozwala promować firmę, produkty i usługi. Jedną z głównych cech Google Ads jest to, że płacisz tylko i wyłącznie wtedy, gdy
klient kliknie w Twój sponsorowany link. Budżet kampanii ustalany jest w formie indywidualnej z naszym specjalista ds. sprzedaży.

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Błyskawiczny efekt

Statystyki

Większy zysk

Większa widoczność

Indywidualna kampania

Poznaj naszą ofertę!

Standard

Medium

Expert

Ilość reklam
1-2
3-4
5-8
Reklama na wyszukiwarce
Reklama na mapach
Reklama graficzna
Reklama video
Budżet
600-1500 zł
1600-2500 zł
Indywidualny
Koszt obsługi
470 zł
670 zł
870 zł
Przy tworzeniu pierwszej kampanii klient jest upoważniony do wykorzystania kuponu na dodatkowe 200 zł na reklamy.

Najczęściej zadawane pytania.

Google Ads jest narzędziem reklamowym, które pozwala wyświetlać się na wyszukiwarce Google w ramach linków sponsorowanych (na samej górze)

Ogromną zaletą korzystania z Google Ads jest to, że reklamy zaczynają się wyświetlać niemalże natychmiast po zaksięgowaniu środków na koncie reklamowym.

Cena w głównej mierze zależy od konkurencji oraz wielkości miasta – jeśli prowadzimy działalność lokalną. Wyświetlenie Twojej reklamy jest darmowe, płacisz dopiero w momencie, gdy potencjalny klient kliknie w Twój link sponsorowany. Na start proponujemy przeznaczyć 600 zł na pierwszą reklamę.

Po przeprowadzonej przez nas kampanii otrzymasz pełny raport z naszych działań. Oczywiście na Twoje życzenie jesteśmy w stanie wygenerować raport w każdej chwili.

Nasz pracownik kontaktuje się z Tobą w celu ustalenia tego, co chcemy reklamować. Twoja wiedza na temat własnych produktów lub usług jest niezwykle dla nas cenna, żeby reklamy były idealnie dopasowane pod klientów. Po takiej konsultacji pracownik przystępuje do tworzenia zestawów reklamowych.

Przy wyświetlaniu reklam należy wziąć przede wszystkim pod uwagę budżet, który został przeznaczony na reklamę w wyszukiwarce Google. Jeśli budżet dzienny będzie za niski, to reklama będzie wyświetlać się z przerwami.